ԵՓՐԵՄՅԱՆ

ԼԻԼԻԹ  ԿԱՌԼԵՆԻ

Երաժշտագետ, հոգեբան, սոցիոլոգ, ցեղասպանագետ, լրագրող, թարգմանիչ:

1999թ.-ից Հայաստանի կոմպոզիտորների միության (ՀԿՄ) անդամ է:

Ծնվել է 14/05/1963թ., ք.Երևանում:

ԿԵՆՍԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ

1978-1984թթ. ուսանել է Ռոմանոս Մելիքյանի անվան երաժշտական ուսումնարանի դաշնամուրային (ղեկ.` Վաչե Ումի-Շատ) և երաժշտության տեսության (ղեկ.` Ռիտա Պետրոսյան) բաժիններում:

1984-1989թթ. ուսանել է Երևանի Կոմիտասի անվան պետական կոնսերվատորիայի (ԵՊԿ) երաժշտագիտության բաժնում (ղեկ.` Ա. Բուդաղյան, Ռ. Ստեփանյան, Ն. Դերոյան):

Դիպլոմային աշխատանքի թեման է «Բացասման բացասման օրենքը երաժշտության մեջ է»:

1991-1993թթ. ԵՊԿ-ի կողմից նրան նպատակային տեղ է հատկացվել Ռուսաստանի Արվեստաբանության ինստիտուտի ասպիրանտուրայում (Российский институт искусствознания, հետագայում` Государственный институт искусствознания, Մոսկվա, ղեկ.` արվ. դոկտոր Ի. Յոլյան):

2001թ. ավարտել է Երևանի պետական համալսարանի Պրակտիկ հոգեբանության կենտրոնը:

2006թ. ավարտել է Լրատվամիջոցների Կովկասյան ինստիտուտի տարածքագիտության բաժինը:

Լինելով Պ. Չայկովսկու անվան անվանական թոշակառու և Ուսանողական գիտա-ստեղծագործական ընկերության նախագահ, 1987թ. աշխատանքի է ընդունվել ԵՊԿ-ի ուսումնական լաբորատորիա` որպես լաբորանտ:

1989թ. նշանակվել է ԵՊԿ գրադարանի տնօրենի գիտական գծով տեղակալ:

1993թ. մասնակցել է Իվանովոյում կայացած Կոմպոզիտորների ստեղծագործական տան երաժշտագետների վերապատրաստման սեմինարին` արվ. դոկտոր Մ. Արանովսկու ղեկավարությամբ:

1995թ. Մոսկվայի նույն ինստիտուտում պաշտպանել է թեկնածուական ատենախոսությունը. ”К проблеме этнической традиции в музыкальной культуре Армении” (на материале городского фольклора Еревана 1980-х годов) (Հայաստանի երաժշտական մշակույթում ազգային ավանդույթի խնդրի շուրջ), ուր նորովի է բացահայտվում քաղաքային երաժշտության մեջ «ազգայինի» խնդիրը (առաջարկվում է ֆունկցիոնալ մոտեցման գաղափարը), ինչպես նաև առաջին անգամ անդրադարձ է կատարվում, երաժշտական ռաբիզ երևույթի գիտական վերլուծությանը: Հայաստանում երաժշտական սոցիոլոգիայի առաջին ուսումնական ձեռնարկի համահեղինակ է (”Вопросы музыкальной социологии”/составитель А. Шамахян/, Ер.,1991):

1996-1998թթ. աշխատել է ՀԳԱ Փիլիսոփայության ինստիտուտի սոցիոլոգիայի բաժնում` որպես ավագ գիտաշխատող:

1996-2006թթ. աշխատել է «Նովոյե Վրեմյա» թերթում:

1987թ.-ից աշխատում է ԵՊԿ-ում, 1996թ-ից` որպես դասախոս,2002 թ-ից` դոցենտ:

2018թ.-ից Կատարողական արվեստի տեսության եվ պատմության ամբիոնի

 

Դասավանդում է.

Կատարողական արվեստ և մանկավարժություն

Երաժշտության պատմություն

Հոգեբանություն

Մանկավարժություն

Միջդիսցիպլինար ուսումնասիրություններ (բակալավրիատ, հեղինակային կուրս)

Երաժշտական գիտամանկավարժական ուսումնասիրությունների հիմունքներ (մագիստրատուրա)

1.Этнокультурный подход в социологии музыки, «Вопросы музыкальной социологии», 1991г.

2. К проблеме этнической традиции в музыкальной культуре Армении (на примере городского фольклора Еревана 1980-х годов), Российский Институт искусствознания, 1993г.

3. К проблеме этнической традиции в музыкальной культуре Армении. Диссертация на соискание ученой степени кандидата искусствоведения (специальность – музыкальное искусство).

4. Вспоминая Тертеряна. Вступительная статья к сб. “Тертерян в кругу друзей”, Нижний Новгород, 2000г.

5. О методе анализа городского фольклора. Тезисы научной конференции к50-летию Кафедры музыкальной фольклористики ЕГК, 2000г.

6. Лики этнической традиции «Երաժշտագիտական աշխատությունների ժողովածու», գիրք Բ, 2003թ.:

7. Путь к учителю. «Музыкальная академия», М., 2005, №1

8.Биография длиною в столетие. «Музыкальная академия», М., 2005, №1

9. Мир – это страсть, или Долгий путь к самому себе (творческий портрет композитора Давида Аладжяна) ,«Երաժշտական Հայաստան», 2 (21), 2006թ.

10. Победитель. «ԵրաժշտականՀայաստան», թիվ 3(22), 2006թ.

11. Эдвард Мирзоян в диалогах «Երաժշտական Հայաստան», թիվ 1-2, Ե, 2012թ.

12. Էդվարդ Միրզոյան. Մարդն ու գործը (Բացառիկ անհատի և մեծ կոմպոզիտորի հիշատակին) «ՎԵՄ» գիտական հոդվածների ժողովածու, թիվ 4 (40), 2012թ.

13. Эдвард Мирзоян. Диалог культур. Армения и мировая культура (сборник научных статей), Гюмри, 2012г.

14. Эдвард Мирзоян в письмах и диалогах. Մենագրություն

Տիգրան Մեծ», 2012թ.

15. Камертон великого сердца (о Лазаре Сарьяне). Лазарь Сарьян и его время (сборник статей), 2013г.

16՚՚՚. Я тысячами душ живу в сердцах . (о Лазаре Сарьяне). Лазарь Сарьян и его время (сборник статей), 2013г.

17. Synthesizing Emotions /Zakharian L., Yepremyan L./ Yerevan Magazine, USA, March/April 2013

18. Маргинальность как судьба (к проблеме трансгенерационной травмы геноцида армян на примере Арама Хачатуряна)

Երևանի Պետական համալսարանի փիլիսոփայության և հոգեբանության ֆակուլտետ, IYմիջազգային գիտաժողովի (հոկտեմբերի 20-27) նյութեր, «Տեսական և կիրառական հոգեբանության արդի հիմնախնդիրներ»

19. Маргинальность как судьба. «Արամ Խաչատրյանը և արդի աշխարհը», 2014թ.

20. ԷդվարդՄիրզոյանը և «վաթսունականությունը», «Հայ արվեստի հարցեր», գիրք 5, ՀՀԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ, Գիտություն, 2014թ.

21. Հ. Լիտինսկու դասարանում (դիտարկումներ «հետխաչատրյանական սերունդ» եզրույթի շուրջ) «Կանթեղ», 2014թ.

22. ԷդվարդՄիրզոյան. Ֆոտոալբոմ «Ինչ են պատմում լուսանկարները», (խմբագիր՝ Լ. Եփրեմյան), 2014թ.

23. Մեծ ուսուցչի հետքերով…«Երաժշտական Հայաստան», թիվ 2(49), 2015թ.

24. Նախաբան Է. Միրզոյանի «Ինտրոդուկցիա և անընդհատ շարժում» ստեղծագործության հրատարակության համար, 2015թ.

25. Судьбоносный выбор (к проблеме осмысления векторов развития армянской музыки XX века). Журнал “Научный вестник Московской консерватории”, М., 2015, №3

26. Մեծ ուսուցչի պատգամները, «Երաժշտական Հայաստան», թիվ 1(50), 2016թ.

27. Սեհերի գաղտնի կոդը (քաղաքային երգն որպես ազգային ավանդույթի կարևոր մաս դիտարկելու մասին), Նորավանք» միջազգային հիմնադրամի պաշտոնական կայք, տեղադրված է 2016թ.,

28. Функциональный подход как метод исследования. Секретный код Сегер. «Երաժշտական Հայաստան», 2017թ., թիվ 1(52)

29. Խոսք Մեդեա Աբրահամյանի մասին Ս. Մանվելյան. ՄեդեաԱբրահամյան, Հեղհրատ., 2017թ.

30. Эгодокументы (письма, дневники, мемуары)

в междисциплинарных исследованиях (на примере авторской монографии о Мирзояне). «Մշակութային երկխոսություն» գիտական հոդվածների ժողովածու, Գյումրի, 2018թ.

31. Дикая кошка – армянская речь (о творчестве композитора Софы Азнаурян,) «Երաժշտական Հայաստան», թիվ 1(54),2018թ.

32.Իգոր Յավրյան-75. (Ակնարկ«Կոմիտասի անվան կոնսերվատորիայի երախտավորները» շարքից) Երաժշտական Հայաստան», № 2 (55), 2018թ.

33. Ջոն Գևորգյան-80. (Ակնարկ«Կոմիտասի անվան կոնսերվատորիայի երախտավորները» շարքից) «ԵրաժշտականՀայաստան», № 2 (55), 2018թ.

34. Образ отца в произведениях и в жизни Вильяма и Арама Сароянов (о параллелях судьбах композитора Эдварда Мирзоян и писателя Вильяма Сарояна,) Արդի հոգեբանություն. Գիտականհանդես, № 2 (5), 2019թ.

35. The character of father in the works and life of William and Aram Saroyan.

Abstract book, 7-th International conference «The current issues in theoretical and applied psychology” & International conference «The current issues of philosophy: modern challenges», Yerevan, 2019.

Արվեստագիտության թեկնածու է:

2016թ.-ից Հայաստանի գրողների միության անդամ է:

ՄԵԴԻԱԴԱՐԱՆ